CONDICIONS DE COMPRA
Et recomanem imprimir i guardar una còpia d’aquesta pàgina com a referència per a futures compres
Benvinguda a la nostra botiga on-line! Les següents condicions s’apliquen a totes les transaccions realitzades a través d’aquesta pàgina. Tot i això, les podem revisar i modificar en qualsevol moment. Com a clienta, hi estàs subjecta des del moment en què facis una comanda. Els possibles canvis no afectaran les comandes que ja tinguis confirmades. Al realitzar una comanda a través d’aquest lloc web, ens garanteixes que ets major d’edat i que acceptes les condicions que s’esmenten a partir d’ara. Aquestes condicions són importants tant per a tu com per a nosaltres, ja que han estat dissenyades per crear un acord legalment vinculant entre nosaltres, protegint els teus drets com a clienta i els nostres drets com a empresa. Tu declares que, al fer la teva comanda, has llegit i acceptes les presents condicions, de manera que, si no hi estàs d’acord, no hauries de fer cap comanda.
Les peces de LITORENA estan fetes de manera totalment artesanal. Per tant, el producte final pot tenir lleugeres diferències respecte al que figura en el catàleg. Tanmateix, el color del cordó (cotó: grisós, marronós, verdós, lilós, …; cuir: negre, daurat, bronze, …) pot variar per adaptar-se al de la peça.
Les peces marcades com “només per encàrrec” es realitzaran només previ acord de les condicions amb la clienta.
Els preus de la pàgina web no inclouen ni l’IVA ni les despeses d’enviament. Aquesta informació estarà clarament indicada a la teva llista de compra abans que hagis formalitzat la comanda.
La propietat de tots els productes i la facultat de recuperar-los, pertany a LITORENA fins que s’hagi rebut el pagament complet de l’import de la factura.
Els preus, ofertes i productes estan subjectes a disponibilitat i poden variar abans (mai després) d’acceptar la teva comanda.
Les condicions de lliurament són EXW, és a dir, són al teu càrrec tots els costos i riscos del transport. Si resulta impossible efectuar el lliurament, et preguem tinguis en compte que tant l’emmagatzematge com la gestió administrativa de la nova tramesa del/s teu/s producte/s tindran un cost addicional. En aquestes circumstàncies, no assumirem cap responsabilitat per pèrdua o dany dels productes mentre no romanguin sota la nostra custòdia i cura.
La comanda del/s producte/s relacionats a la “Confirmació d’Enviament” la trametrem en un termini de temps raonable i, si és possible, fins i tot abans de la data de lliurament que figura a la “Confirmació d’Enviament”. No obstant això, les dates de lliurament no estan completament garantides, ja que poden existir circumstàncies extraordinàries i imprevistes que s’escapin al nostre control. Els terminis de lliurament estimats, no formen part del nostre contracte i nosaltres quedem eximits de qualsevol responsabilitat vinculada a un retard o impossibilitat d’efectuar el lliurament en els terminis estimats. Els terminis de lliurament (computats en dies laborables – és, a dir, de dilluns a divendres – ja que Correus no realitza lliuraments en dissabtes, diumenges ni festius), a títol orientatiu i per als productes en estoc, són els següents:
- – 4-7 dies laborals – Espanya (Península i Balears)
- – 4-8 dies laborals – Espanya (Canàries, Ceuta i Melilla)
- – 4-8 dies laborals – Unió Europea
- – 4-8 dies laborals – Resta d’Europa
Les comandes, un cop pagades, no podran ser cancel·lades sense haver rebut una autorització nostra per escrit. Aquesta autorització estarà subjecta a la compensació dels danys causats per la cancel·lació, els quals s’estimen en un mínim d’un 30% de l’import de la factura emesa.
En el cas que detectem que un producte està referenciat amb un preu incorrecte, ens reservem el dret de cancel·lar el contracte. Si després d’haver rebut la informació sobre un error en els preus decideixes cancel·lar una comanda que ja has pagat, et tornarem íntegrament la quantitat pagada el més aviat possible (i sempre en el termini dels 15 dies següents a la cancel·lació ). En aquestes circumstàncies, no tindràs dret a reclamar cap altre tipus de compensació deguda a possibles perjudicis que aquest fet t’hagi pogut causar.
Si tinguessis qualsevol queixa, et demanem que et posis en contacte amb nosaltres. Farem tot allò que estigui a les nostres mans per tal de donar-li a cada situació l’atenció que es mereix. No obstant això, et preguem que tinguis en compte que disposem de regles específiques sobre devolucions de producte. LITORENA no es farà càrrec dels danys que hagin pogut ser ocasionats per la companyia de transport (Correus), ni per l’ús.
Fem un control exhaustiu de qualitat abans d’efectuar l’enviament. Si, malgrat això, t’arribés un article defectuós, hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres de forma immediata enviant un correu electrònic a litorena@litorena.cat. Cal incloure el número de comanda i de factura, i les dades del producte. A més, cal especificar-ne el/s dany/s o defecte/s que pateix en el moment del lliurament. És imprescindible ajuntar alguna foto que documenti clarament el/s dany/s del producte. La reclamació es considerarà nul·la si no es fa durant les 48 hores següents a la recepció del producte.
Després de que et confirmem que acceptem la reclamació, ens hauràs d’enviar el paquet per correu certificat a Dolors Rosell, c. Mas Massonet, 10, 2n 2a -17300 Blanes. En cap cas acceptem devolucions a ports deguts. Quan haguem processat la devolució i n’haguem comprovat l’estat, et retornarem les despeses del renviament al teu compte bancari (previ enviament del comprovant de la despesa que has tingut per e-mail) i podràs optar per: a) El retorn de l’import de la compra al teu compte bancari o b) Un nou producte de les mateixes característiques sense cost. En cas que no el tinguem en estoc, t’avisarem immediatament.
LITORENA no es fa responsable de qualsevol altra pèrdua o dany indirecte causat per aquest defecte.
No acceptem devolucions de productes no defectuosos.
1. Evita que es toquin les unes amb les altres o bé amb altres objectes que puguin ratllar-les (claus, monedes, etc.)
2. Evita el contacte amb agents oxidants o corrosius (per exemple, àcids, lleixius, sals alcalines, colònies, etc.).
3. Evita la seva exposició perllongada al sol o a focus de llum.
4. Neteja-les amb aigua tèbia, amb poc sabó (de pH neutre) i un drap de 100% cotó.
Malgrat la prevenció, la plata sempre s’oxida en contacte amb l’aire. Per això tendeix a ennegrir-se o engroguir-se. En aquest casos, et recomanem consultar les instruccions incloses a l’apartat següent.
Instruccions de manteniment:
Plata mat: Utilitza un producte neteja-plata. Alternativament, pots utilitzar bicarbonat amb aigua i un raspallet o una goma d’esborrar.
Plata brillant: Neteja-la amb aigua, sabó neutre i un drap de cotó 100 %. Pots utilitzar una tovalloleta neteja-plata per a una neteja superficial o be un líquid neteja-plata per a una neteja intensa.
Plata oxidada: Evita que la peça es ratlli, ja que la pàtina (acolorida químicament) només està adherida a la peça de manera superficial. Neteja-la amb aigua tèbia, sabó neutre i un drap de cotó 100 %.
Esmalt al foc: Evita els cops i els canvis bruscos de temperatura. Neteja-la amb aigua, sabó neutre i un drap de cotó 100 %. En cas de ruptura de la capa d’esmalt, de vegades es possible repara-les. Pots consultar a litorena@litorena.cat, si això és possible i el cost de la reparació.
Llautó i bronze (naturals i enfosquits): Neteja-la amb aigua tèbia, sabó neutre i un drap de cotó 100%. Evita que la peça es ratlli, ja que la superfície està envernissada per evitar canvis de color. La superfície posterior (en contacte amb la pell), amb el temps i per efecte de la suor pot perdre el vernís. En aquest cas, neteja-la amb aigua tèbia, sabó neutre i un drap de cotó 100% i, un cop seca, pots tornar-la a protegir amb vernís per metalls o esmalt d’ungles incolors.